KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Marketingové noviny
Listování:
předcházející
|
1
|
2
|
3
[ 4 ]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
další
05.09.2023 06:28
Ler Studio: Trendy ve webdesignu pro rok 2023
[
http://www.marketingovenoviny.cz/ler-studio-trendy-ve-webdesignu-pro-rok-2023/
]
Svět webdesignu se pořád mění. Je to disciplína kombinující kreativitu a technologie, dvě odvětví, která se pohybují rychlostí světla, proto není žádným překvapením, že se neustále objevují a vyvíjejí nové trendy, nástroje a techniky webdesignu. Návrhy a inovativní přístupy UX a UI mohou rychle vyjít z módy. Udržet proto krok s nejnovějšími trendy je zásadní pro každého, kdo se zabývá designem […]
31.08.2023 06:28
Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy
[
http://www.marketingovenoviny.cz/jak-pomaha-umela-inteligence-v-e-commerce-a-segmentu-mody/
]
Umělá inteligence je na světě již nějaký čas. Postupně tento fenomén začalo v segmentu e-commerce a módy používat stále více firem a značek. Její využití pak výrazně urychlil nástup ChatGPT a dalších nástrojů založených na velkých jazykových modelech. Ty pomáhají například v copywritingu či vizuální modely pak práci s fotografiemi a grafikou. E-shopy umělou inteligenci ale stále […]
29.08.2023 20:49
Košík v nové reklamní kampani apeluje na rodiče
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kosik-v-nove-reklamni-kampani-apeluje-na-rodice/
]
České domácnosti se v průzkumu Košíku shodují, že při nákupu pomůcek do školy budou muset sáhnout opět hlouběji do kapsy. Počítají s tím, že si připlatí asi 300 korun na jednoho školáka (loni to bylo o 250 korun více). Nákupům zároveň chtějí obětovat poslední předškolní víkend. A jednoznačně se shodují, že nákupy věcí do školy […]
29.06.2023 05:42
Ferrero rozšiřuje dostupnost svých prémiových tabulkových čokolád
[
http://www.marketingovenoviny.cz/ferrero-rozsiruje-dostupnost-svych-premiovych-tabulkovych-cokolad/
]
Ikonické pralinky Ferrero Rocher a Raffaello ve formě lahodné tabulky čokolády si za první rok na trhu našly své věrné fanoušky, a proto nyní společnost Ferrero přistupuje k rozšíření jejich dostupnosti na českém trhu. „Loni v květnu jsme vstoupili do rychle rostoucí kategorie prémiových čokolád, abychom posílili konkurenční pozici společnosti Ferrero na trhu s prémiovou čokoládou. Těší […]
27.06.2023 06:00
Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina nemá ponětí o rozložení marketingového rozpočtu
[
http://www.marketingovenoviny.cz/polovina-e-shopu-nepecuje-o-svoji-znacku-tretina-nema-poneti-o-rozlozeni-marketingoveho-rozpoctu/
]
Po rychlém růstu během pandemie loni e-commerce trh poprvé v české historii výrazně zpomalil. Majitelé e-shopů procházejí těžkou zkouškou – obrovská konkurence, drahé energie, vysoká inflace a s tím související krize životních nákladů. To vše mění způsob, jakým lidé utrácejí svoje peníze, a roste riziko, že se značkové produkty promění v komodity, u nichž je […]
22.06.2023 05:56
Amundsen přináší na trh novou letní edici vodky
[
http://www.marketingovenoviny.cz/amundsen-prinasi-na-trh-novou-letni-edici-vodky/
]
Značka Amundsen se i letos rozhodla potěšit své spotřebitele a uvádí na trh novou letní limitovanou edici. Tentokrát se značka Amundsen spolehla na umělou inteligenci a přenechala návrh etikety na ní. A jak to celé probíhalo? Společnost STOCK Plzeň-Božkov zadala AI, aby navrhla etiketu pro letní edici, která by reflektovala letní atmosféru ve Skandinávii, jak […]
20.06.2023 05:35
Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?
[
http://www.marketingovenoviny.cz/jake-trendy-aktualne-vladnou-nakupum-a-cim-se-lide-nechaji-ovlivnit/
]
Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké jsou ty nejaktuálnější? Možnost širokého výběru od šíře nabídky až po volbu platby a dopravy se stala nutností Zákazníci dnes […]
15.06.2023 06:07
Nadace Leontinka má novou vizuální identitu a web s AR filtry od Ogilvy
[
http://www.marketingovenoviny.cz/nadace-leontinka-ma-novou-vizualni-identitu-a-web-s-ar-filtry-od-ogilvy/
]
Agentura Ogilvy vytvořila pro Nadaci Leontinka novou vizuální identitu a současně spustila interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu, kde si každý může vyzkoušet vidění při různých typech zrakového postižení. Původně dominantní černou barvu nahradil barevně laděný vizuální styl a celá komunikace je nyní osobnější díky personifikaci Nadace Leontinka do postavy holčičky. Nový web byl spuštěn […]
13.06.2023 22:35
Krušovice chtěly uvedením nového ležáku vybočit z řady
[
http://www.marketingovenoviny.cz/krusovice-chtely-uvedenim-noveho-lezaku-vybocit-z-rady/
]
Tým FLO, který je součástí konzultační skupiny Mind2FLO, stojí za novou komunikační kampaní pivovaru Krušovice ze skupiny Heineken. Agentura zaštítila kompletní strategii a kreativu kampaně, jejímiž hlavními tvářemi se stali otec a syn Polívkovi. Kampaň, která uvádí na trh nový český ležák Bohém, byla nasazená v červnu a poběží s přestávkami do konce roku na […]
08.06.2023 05:49
STOCK Plzeň-Božkov uvádí na trh další tři novinky
[
http://www.marketingovenoviny.cz/stock-plzen-bozkov-uvadi-na-trh-dalsi-tri-novinky/
]
Společnost STOCK Plzeň-Božkov se rozhodla zareagovat na nové trendy v oblasti míchaných drinků v plechovkách i na spotřebitelské preference a zároveň navázat na velmi úspěšné portfolio předmíchaných drinků v plechovkách, které uvedla na trh v loňském roce. Nově rozšiřuje své portfolio praktických „READY-TO-DRINK“ nápojů o tři novinky – Božkov Republica Cuba Libre, Božkov Republica Mojito a Dynybyl Gin Original […]
© 2024 -
PERPETUM web design