KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server Marketingové noviny
Listování: předcházející  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 [ 6 ]  7 | 8 | 9 další

02.05.2023 05:35

Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí


[http://www.marketingovenoviny.cz/kinley-prichazi-s-novou-vizualni-identitou-i-chuti/]
Značka Kinley přichází letos na trh se zcela novou kampaní nazvanou „Protože dnes si to zasloužíš“. Ta představí novou chuť i příchutě nejoblíbenějších variant Kinley. Kampaň chce lidem představit Kinley jako skvělou volbu nápoje pro chvíle, které si vyhradí sami pro sebe, a to například po náročném pracovním dni. Mezinárodně známá hořká chuť či vynikající […]



27.04.2023 06:07

BILLA zahajuje svou kampaň trvale snížených cen


[http://www.marketingovenoviny.cz/billa-zahajuje-svou-kampan-trvale-snizenych-cen/]
BILLA trvale sníží po celém Česku ceny u vybraných výrobků. Zákazníci pocítí toto opatření u většiny základních potravin a spotřebního zboží. Řetězec bude o zlevněném zboží informovat v letácích, televizních spotech, na svých webových stránkách i v mobilní aplikaci. Obchodní řetězec BILLA chce vyjít vstříc všem zákazníkům, kteří se v poslední době potýkají s dopady inflace. […]

25.04.2023 07:00

Online reklama v roce 2022 vyrostla o 18 %, výdaje dosáhly téměř 57 miliard korun


[http://www.marketingovenoviny.cz/online-reklama-v-roce-2022-vyrostla-o-18-vydaje-dosahly-temer-57-miliard-korun/]
V roce 2022 dosáhly výdaje do online reklamy téměř 57 miliard korun, což potvrzuje roli internetu jako nejsilnějšího mediatypu. Jedná se o dosud nejvyšší investice, oproti roku 2021 jde o 18% nárůst, na kterém se v absolutních hodnotách nejvíce podílela display reklama (+23 %) a reklama ve vyhledávání (+9 %). Z pohledu způsobu obchodování inzertního prostoru […]

19.04.2023 11:56

Primark uvádí na trh svou první cirkulární kolekci


[http://www.marketingovenoviny.cz/primark-uvadi-na-trh-svou-prvni-cirkularni-kolekci/]
Společnost Primark uvádí na trh svou první řadu výrobků speciálně navržených a vyrobených tak, aby se daly opakovaně používat a recyklovat. Tuto kolekci cirkulární módy navrženou na základě nových standardů cirkulárních produktů společnosti, které vycházejí ze zásad stanovených nadací Ellen MacArthur Foundation, mohou zákazníci v obchodech Primark nakupovat od poloviny dubna. Tato 35dílná kolekce, která zahrnuje […]

19.04.2023 11:56

Rajec v nové kampani spojuje uklidňující svět meditace s nedotknutou přírodou  


[http://www.marketingovenoviny.cz/rajec-v-nove-kampani-spojuje-uklidnujici-svet-meditace-s-nedotknutou-prirodou/]
Značka Rajec se po dvou letech vrací na televizní obrazovky s novou kampaní. V letošní netradiční minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje prvky uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou. Experti na meditaci ze zvířecí říše představují Rajec v různých podobách v sérii nových televizních spotů. Zároveň přibližují benefity jednotlivých produktů. Rak se v přírodě […]

19.04.2023 11:56

Reklama v segmentu mléčných výrobků


[http://www.marketingovenoviny.cz/reklama-v-segmentu-mlecnych-vyrobku/]
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v měsících leden a únor 2023 v segmentu mléčných výrobků. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.  

19.04.2023 11:56

CZC ke svému 25letému výročí spouští „throwback“ kampaň


[http://www.marketingovenoviny.cz/czc-ke-svemu-25letemu-vyroci-spousti-throwback-kampan/]
CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných online kanálech a připomene ikonické momenty, které se za poslední čtvrtstoletí na trhu s elektronikou odehrály. Kampaň podpoří také prodejní […]

19.04.2023 11:56

Hornbach vstupuje do jara s kampaní Nech to na přírodě!


[http://www.marketingovenoviny.cz/hornbach-vstupuje-do-jara-s-kampani-nech-to-na-prirode/]
Společnost Hornbach zahajuje letošní jarní sezónu se svým stálým partnerem HeimatTBWA\ Berlin poněkud netradičně. Tyto projektové a zahradnické markety překvapivě vyzývají zákazníky po celé Evropě, aby nechali své zahrady napospas osudu. Vzhledem k dlouhodobému suchu, nedostatku vody, klimatickým změnám a klesajícímu počtu ptáků i hmyzu, je podle společnosti Hornbach na čase zásadně poopravit představu o […]

19.04.2023 11:56

Kaufland Global Marketplace se rozrůstá


[http://www.marketingovenoviny.cz/kaufland-global-marketplace-se-rozrusta/]
Po úspěšném spuštění na Slovensku bude 12. dubna uveden do ostrého provozu i Kaufland.cz v České republice. Prostřednictvím Kaufland Global Marketplace tak mohou obchodníci prodávat na online tržištích hned ve třech zemích současně a potenciálně tak oslovit více než 56 milionů online zákazníků. U příležitosti zahájení provozu je pro všechny obchodníky připravena early bird nabídka, […]

19.04.2023 11:56

Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem Originál Bitter 1807


[http://www.marketingovenoviny.cz/becherovka-spousti-novou-komunikacni-kampan-s-nazvem-original-bitter-1807/]
Nová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická.  Becherovka byla jedním z prvních hráčů v kategorii bitter a už více než 200 let se drží své receptury a svých […]





© 2024 - PERPETUM web design