KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Marketingové noviny
Listování:
předcházející
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[ 8 ]
9
|
další
19.04.2023 11:56
SodaStream se mění: S novým logem přichází nová vizuální identita i komunikace značky
[
http://www.marketingovenoviny.cz/sodastream-se-meni-s-novym-logem-prichazi-nova-vizualni-identita-i-komunikace-znacky/
]
Výrobce perlivé vody SodaStream ohlásil v září loňského roku komplexní repositioning. Ten navazuje na digitální transformaci a spotřebitelsky orientovanou strategii, kterou zahájil před třemi lety. Značka přitom sází především na rostoucí zájem spotřebitelů o design, inovace, mixologii a uživatelský komfort. Jako odpověď na stále markantnější trend domácí přípravy čerstvé perlivé vody i poptávku po dostupnějších […]
19.04.2023 11:56
Kam po zkušenosti s kovidem nyní spějí obchody budoucnosti?
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kam-po-zkusenosti-s-kovidem-nyni-speji-obchody-budoucnosti/
]
Svět nákupů jde stále dopředu směrem k novému nákupnímu zážitku. Vstupují sem stále více technologie, které pomáhají k nákupům formami, jež dříve nebyly možné. A pandemie vývoj dramaticky urychlila. Omnichannel služby kompatibilní napříč všemi kanály zavedlo mnoho maloobchodníků a tudy jde i aktuální vývoj. Mnoho změn ve spotřebitelském chování přetrvalo i po kovidových restrikcích. Okolnosti přiměly i […]
19.04.2023 11:56
KOFILA vstupuje do nového století s Arichtevou a Evelyn
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kofila-vstupuje-do-noveho-stoleti-s-arichtevou-a-evelyn/
]
KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již sto let. Jako oblíbenou tyčinku všech generací ji představuje výroční kampaň pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského. Na spotech pro sociální média spolupracovaly Veronika Arichteva a Eva Kramerová známá také jako Evelyn. Ke stoletému výročí […]
19.04.2023 11:56
Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kofola-a-slovensky-rapper-separ-spolecne-predstavili-novy-energeticky-napoj-bez-taurinu/
]
Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Separ novinku exkluzivně představil svým fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Nový energetický nápoj se objeví ve vybraných prodejnách obchodních řetězců v […]
19.04.2023 11:56
Největším inzertním zadavatelem byl loni Lidl
[
http://www.marketingovenoviny.cz/nejvetsim-inzertnim-zadavatelem-byl-loni-lidl/
]
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce roku 2022 v segmentu potravinových řetězců. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.
19.04.2023 11:56
Robbie Williams zpívá s kocourem Felixem v kampani Puriny
[
http://www.marketingovenoviny.cz/robbie-williams-zpiva-s-kocourem-felixem-v-kampani-puriny/
]
Známý umělec ve filmové premiéře představil novou skladbu a celoevropskou reklamní kampaň „It’s Great To Be a Cat“ věnovanou oslavě života koček a nové řady krmiv pro kočky. Robbie se při tvorbě písně inspiroval vlastními kočkami i rošťáckými kousky Felixe a propůjčil svůj hlas kampani, která aktuálně startuje po Evropě, a to i v České republice. […]
19.04.2023 11:56
EuroZprávy.cz u příležitosti výročí vzniku s novým kabátem
[
http://www.marketingovenoviny.cz/eurozpravy-cz-u-prilezitosti-vyroci-vzniku-s-novym-kabatem/
]
Tradiční zpravodajský server EuroZprávy.cz modernizuje svou tvář. Třináct let sice není kulaté výročí, přesto se vydavatelství INCORP, a.s. rozhodlo k tomuto výročí připravit pro své čtenáře malý dárek. Dárek v podobě zcela nového kabátu, který zohledňuje nejnovější trendy zpravodajských webů a přináší větší atraktivitu, přehlednost a orientaci na stránkách. Server EuroZprávy.cz, který patří do portfolia […]
19.04.2023 11:56
RunCzech odstartoval kampaň THEY LOVE ME HERE
[
http://www.marketingovenoviny.cz/runczech-odstartoval-kampan-they-love-me-here/
]
Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjádřit náš respekt ke všem běžcům. Všichni bez rozdílu jsou pro nás na prvním místě,“ uvedl Carlo Capalbo, prezident organizačního výboru […]
19.04.2023 11:56
BILLA odstartovala věrnostní kampaň s kuchyňským nádobím MasterChef
[
http://www.marketingovenoviny.cz/billa-odstartovala-vernostni-kampan-s-kuchynskym-nadobim-masterchef/
]
Milovníky vaření i každého, kdo hledá nové pomocníky do kuchyně, potěší nová věrnostní kampaň obchodního řetězce BILLA. V jeho prodejnách nyní mohou se slevou až 73 % získat kolekci profesionálního kuchyňského nádobí MasterChef. V rámci nové kampaně BILLA nabídne svým zákazníkům odměnu za jejich pravidelné nákupy v podobě pomocníků do kuchyně. V kolekci MasterChef je […]
19.04.2023 11:56
Marketing v HR? 4 kroky, jak zrealizovat náborovou kampaň
[
http://www.marketingovenoviny.cz/marketing-v-hr-4-kroky-jak-zrealizovat-naborovou-kampan/
]
Marketing a HR jsou ve firmách běžně vnímaná jako dvě samostatná oddělení, která mají odlišné zaměření. Marketing propaguje značku směrem ven k zákazníkům, kdežto HR se stará o zaměstnance – jejich nábor, zaškolení, motivaci a případné propouštění. Jakou devizu získáte jejich propojením a jak správně zrealizovat náborovou kampaň? Proč HR marketing? Každá firma hledá kvalitní […]
© 2024 -
PERPETUM web design