KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Médiář.cz'Médiář.cz
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Médiář.cz
Listování:
předcházející
|
108
|
109
|
110
|
111
|
112
|
113
[ 114 ]
115
|
116
|
117
|
118
|
119
|
120
|
další
Zadání odpovídá celkem 127 stránek, zobrazit
první
nebo
poslední
stránku.
17.05.2024 02:42
Krátké vysílání KSČM-TV má dohru u velké mediální rady
[
https://www.mediar.cz/kratke-vysilani-kscm-tv-ma-dohru-u-velke-medialni-rady/
]
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.
17.05.2024 02:42
ADC Awards: Agenturou večera je DDB, získala i Grand Prix za Fofrtašku pro Kaufland
[
https://www.mediar.cz/adc-awards-agenturou-vecera-je-ddb-ziskala-i-grand-prix-za-fofrtasku-pro-kaufland/
]
Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.
16.05.2024 17:42
Rádio Česká Kanada se může přejmenovat na Hey, bude součástí sítě
[
https://www.mediar.cz/radio-ceska-kanada-se-muze-prejmenovat-na-hey-bude-soucasti-site/
]
Jindřichohradecké rádio převzal Miroslav Pýcha, teď ho zesíťuje. Snížil už výkon vysílače.
16.05.2024 15:42
Ondřej Hubatka a Tereza Machovská vedou marketing značky Sencor
[
https://www.mediar.cz/ondrej-hubatka-a-tereza-machovska-vedou-marketing-znacky-sencor/
]
Hubatka nastoupil jako head of marketing, Machovská jako head of digital markting.
16.05.2024 14:42
Rozvoj agentury Lead Magnet povede Michal Jeník
[
https://www.mediar.cz/rozvoj-agentury-lead-magnet-povede-michal-jenik/
]
Jindřich Jíra bere do své agentury manažera pro řízení klíčových klientů a celkový rozvoj.
16.05.2024 14:42
Byznys v agentuře Besocial nově řídí Petra Blažková
[
https://www.mediar.cz/byznys-v-agenture-besocial-nove-ridi-petra-blazkova/
]
Jako business director se má Blažková věnovat obchodnímu rozvoji a klientskému servisu.
16.05.2024 00:42
OK TV při startu hasí první problém: změnila majitele bez souhlasu vysílací rady
[
https://www.mediar.cz/ok-tv-pri-startu-hasi-prvni-problem-zmenila-majitele-bez-souhlasu-vysilaci-rady/
]
Většinový podíl v licencované společnosti OK Music Television získala firma TV Mediální dům Jany Kaiserové. Ze zákona to ale do pěti let od udělení vysílací licence není možné.
16.05.2024 00:42
Fenomén gamingu je pro značky příležitost. A co dál?
[
https://www.mediar.cz/fenomen-gamingu-je-pro-znacky-prilezitost-a-co-dal/
]
Herní průmysl každoročně roste dvouciferným tempem a nic nenasvědčuje zpomalení jeho růstu. Není divu, že se do něj chce zapojit snad každá značka. Gameři jsou však citliví na firmy, které se chtějí jen svézt na vlně popularity, a zvláště „nováčkům“ nedají nic zadarmo. Jak se této výzvy chopit originálně a hlavně smysluplně, ukazuje na gamingové strategii pro Českou spořitelnu Milan Hrubý z VML.
15.05.2024 23:42
Evropa 2 předstihla Impuls, nejposlouchanější zůstává Radiožurnál
[
https://www.mediar.cz/evropa-2-predstihla-impuls-nejposlouchanejsi-zustava-radiozurnal/
]
Někdejší lídr tuzemského rozhlasového trhu klesl na třetí místo. Naopak Kiss nadále stoupá.
15.05.2024 18:42
Armageddon to nebude, ale musíme začít o rozpočtu uvažovat jinak, říká šéf ČT Souček
[
https://www.mediar.cz/armageddon-to-nebude-ale-musime-zacit-o-rozpoctu-uvazovat-jinak-rika-sef-ct-soucek/
]
Veřejnoprávní televize se zřejmě vyhne katastrofickému scénáři, ale i kdyby nové výnosy byly ještě vyšší, musíme do hospodaření postupně promítat měnící se návyky konzumace obsahu, uživatelských zvyklostí, diváckých preferencí. Tak v rozhovoru pro Médiář reaguje generální ředitel České televize Jan Souček na čerstvý návrh velké mediální novely.
© 2025 -
PERPETUM web design