KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Médiář.cz'Médiář.cz
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Médiář.cz
Listování:
předcházející
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
[ 31 ]
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
další
Zadání odpovídá celkem 127 stránek, zobrazit
první
nebo
poslední
stránku.
27.01.2025 20:56
Oxyshop nabízí svou mediální divizi, ke koupi je sedm obsahových webů
[
https://www.mediar.cz/oxyshop-nabizi-svou-medialni-divizi-ke-koupi-je-sedm-obsahovych-webu/
]
K mání jsou čtyři živé weby a další tři neaktualizované, všechny zaměřené na technologie.
27.01.2025 13:56
Komunikaci gastroaliance Together nově zajišťují Insighters
[
https://www.mediar.cz/komunikaci-gastroaliance-together-nove-zajistuji-insighters/
]
Strategická komunikace má podpořit jak samotný zastřešující brand, tak jednotlivé podniky.
27.01.2025 01:49
David Lhota: Kdo chce vyniknout, měl by být vidět v práci
[
https://www.mediar.cz/david-lhota-kdo-chce-vyniknout-mel-by-byt-videt-v-praci/
]
Pracovat v hybridním prostředí není normál, míní dlouholetý šéf agentur WPP v Česku.
27.01.2025 00:49
Kontextuální cílení: jak maximalizovat relevanci reklamy bez využití cookies
[
https://www.mediar.cz/kontextualni-cileni-jak-maximalizovat-relevanci-reklamy-bez-vyuziti-cookies/
]
Digitální reklama je poháněná inovacemi. Srdnatě bojuje s koncem podpory cookies, bannerovou slepotou i krizí pozornosti. Jedním z funkčních řešení je dynamická In-Image reklama (tedy reklama umístěná v ilustračních obrázcích) zasazená do přirozeného obsahu. Díky neokoukanému formátu si jí čtenáři spíše všimnou a pokročilé kontextové cílení zase zaručuje plnou připravenost na éru bez cookies.
27.01.2025 00:49
Chystají se přesuny v DAB+? Radiokomunikace avizují tiskovku s Radio United
[
https://www.mediar.cz/chystaji-se-presuny-v-dab-radiokomunikace-avizuji-tiskovku-s-radio-united/
]
Který operátor nakonec bude digitálně vysílat Kiss, Beat, Spin, Signál, Country a Radio 1?
25.01.2025 20:28
Co to je za čertovinu, spojit Českou televizi a Český rozhlas?
[
https://www.mediar.cz/co-to-je-za-certovinu-spojit-ceskou-televizi-a-cesky-rozhlas/
]
Předseda nejsilnější partaje v Česku Andrej Babiš chce po volbách sloučit dvě veřejnoprávní média v jedno. Přestěhoval by se Český rozhlas na Kavčí hory? Nebo ČT na Vinohradskou?
24.01.2025 03:21
Mluvčí roku 2024: oceněni Šárka Nevoralová, Jakub Ghanem a PR tým ČEZ
[
https://www.mediar.cz/mluvci-roku-2024-oceneni-sarka-nevoralova-jakub-ghanem-a-pr-tym-cez/
]
Oborová organizace ASCOPA vyhlásil výroční ocenění ve třech tradičních kategoriích.
24.01.2025 02:21
Americana Radio získala licenci, míří do Pýchovy sítě Color DAB+
[
https://www.mediar.cz/americana-radio-ziskala-licenci-miri-do-pychovy-site-color-dab/
]
Stanice bude zpočátku dostupná v Praze, poté i v Budějovicích, Plzni a Karlových Varech.
24.01.2025 02:21
R2B2 kupuje platformu pro videoreklamu Caroda
[
https://www.mediar.cz/r2b2-kupuje-platformu-pro-videoreklamu-caroda/
]
Firmy se vzájemně doplňují technologicky i obchodně. Společně plánují dál expandovat.
23.01.2025 00:35
Pojištění bez sádry a mléko bez krávy. Značka jde budovat i jinak!
[
https://www.mediar.cz/pojisteni-bez-sadry-a-mleko-bez-kravy-znacka-jde-budovat-i-jinak/
]
Od promyšlené strategie po komunikaci napříč kanály. Jak se komplexně postarat o brand, ukazuje dlouhodobá spolupráce agentury Boomerang s Radegastem. Nebo schopnost postavit řešení na základě unikátních dat v případě pojištění Flexi od Kooperativy. Anebo práce na zbrusu nové značce Bohemilk Opočno.
© 2025 -
PERPETUM web design