KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Médiář.cz'Médiář.cz
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Médiář.cz
Listování:
předcházející
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[ 9 ]
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
další
Zadání odpovídá celkem 123 stránek, zobrazit
první
nebo
poslední
stránku.
10.06.2025 12:28
Manželé kreativci Simona a Harsh Hede založili agenturu Oh so Harsh!
[
https://www.mediar.cz/manzele-kreativci-simona-a-harsh-hede-zalozili-agenturu-oh-so-harsh/
]
Agentura se stará se o klienty z USA, Indie a Francie a teď k nim hodlá přidat ty z Česka.
10.06.2025 11:28
Novou komunikační manažerkou Ogilvy a VML je Kateřina Šantorová
[
https://www.mediar.cz/novou-komunikacni-manazerkou-ogilvy-a-vml-je-katerina-santorova/
]
Dosavadní píáristka Vodafonu a moderátorka jeho podcastu pečuje o dvě agentury WPP.
10.06.2025 00:21
Češi a značky na Instagramu: zábava nestačí, důležité jsou i informace
[
https://www.mediar.cz/cesi-a-znacky-na-instagramu-zabava-nestaci-dulezite-jsou-i-informace/
]
Osm z deseti Čechů a Češek sleduje na Instagramu profil nějaké značky. Zatímco hlavním motivem pro sledování jsou dle výzkumu praktické informace o produktech, slevách a novinkách, pro dlouhodobé udržení pozornosti je klíčová zábavnost a kreativita obsahu, odhaluje nový výzkum agentury NMS Market Research.
10.06.2025 00:21
Seriál Kamarádi si bere letní pauzu, na Primě ho vystřídá Einstein s Kotkem
[
https://www.mediar.cz/serial-kamaradi-si-bere-letni-pauzu-na-prime-ho-vystrida-einstein-s-kotkem/
]
V týdnu od 23. června najede Prima na letní schéma, skončí s novými díly svých seriálů.
09.06.2025 21:49
Kam míří sociální sítě v roce 2025? Přijďte na AMI Digital Index
[
https://www.mediar.cz/kam-miri-socialni-site-v-roce-2025-prijdte-na-ami-digital-index/
]
AMI Digital odhalí nová data už ve středu 11. června v sále na Hlavním nádraží v Praze.
09.06.2025 18:28
Rozhlas nahání nové koncesionáře na Spotify, upozorňuje je na platby za mobil i tablet
[
https://www.mediar.cz/rozhlas-nahani-nove-koncesionare-na-spotify-upozornuje-je-na-platby-za-mobil-i-tablet/
]
Reklamní spot namluvený moderátorem Janem Pokorným vysvětluje, že od května jsou za rozhlasový přijímač považované i mobily, tablety a další zařízení připojitelná k internetu.
09.06.2025 13:14
Ondřej Roček se stal marketingovým ředitelem Pivovary CZ Group
[
https://www.mediar.cz/ondrej-rocek-se-stal-marketingovym-reditelem-pivovary-cz-group/
]
Bývalý šéf agentur Yinachi a později C3 Prague se po osmi letech vrací na klientskou stranu.
09.06.2025 12:14
Když má stánek styl. Pop-upy jsou novým nástrojem komunikace značek
[
https://www.mediar.cz/kdyz-ma-stanek-styl-pop-upy-jsou-novym-nastrojem-komunikace-znacek/
]
Moderní pop-up story mění pohled na to, čemu se říkalo stánek. Podívejte se, jak značka Ploom propojuje design, funkčnost a zážitek na jednom místě.
09.06.2025 01:28
Reklamní kati zhodnotili kampaně médií: vítězí Reflex těsně před Seznamem
[
https://www.mediar.cz/reklamni-kati-zhodnotili-kampane-medii-vitezi-reflex-tesne-pred-seznamem/
]
První a druhou kampaň v pořadí od sebe v hodnocení dělí necelé čtyři desetiny procenta.
09.06.2025 00:14
Od Prvoka po Samorost: Buřinka sází na inovace, které mění svět stavebnictví
[
https://www.mediar.cz/od-prvoka-po-samorost-burinka-sazi-na-inovace-ktere-meni-svet-stavebnictvi/
]
Dům z podhoubí zní jako sci-fi. Jenže tenhle se jmenuje Samorost a opravdu stojí, respektive právě finišuje roadshow po českých náměstích. A budí pozornost médií i kolemjdoucích. Za celým experimentem stojí Buřinka, která se na cestu inovací v bydlení vydala už v roce 2020, kdy představila první 3D tištěný dům z betonu – Prvok. Rozhodnutí vystoupit ze šedi stavebních spořitelen, jít proti proudu a neuhnout chtělo určitě odvahu. Jak se daří měnit positioning tradičního brandu? A funguje to? O Samorostu a celé cestě inovací jsme si povídali s Ondřejem Zahoříkem, ředitelem marketingu a komunikace Buřinky.
© 2025 -
PERPETUM web design