KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'Médiář.cz'Médiář.cz


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server Médiář.cz
Listování: předcházející  | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 [ 9 ]  10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 další
Zadání odpovídá celkem 123 stránek, zobrazit první nebo poslední stránku.

10.06.2025 12:28

Manželé kreativci Simona a Harsh Hede založili agenturu Oh so Harsh!


[https://www.mediar.cz/manzele-kreativci-simona-a-harsh-hede-zalozili-agenturu-oh-so-harsh/]
Agentura se stará se o klienty z USA, Indie a Francie a teď k nim hodlá přidat ty z Česka.



10.06.2025 11:28

Novou komunikační manažerkou Ogilvy a VML je Kateřina Šantorová


[https://www.mediar.cz/novou-komunikacni-manazerkou-ogilvy-a-vml-je-katerina-santorova/]
Dosavadní píáristka Vodafonu a moderátorka jeho podcastu pečuje o dvě agentury WPP.

10.06.2025 00:21

Češi a značky na Instagramu: zábava nestačí, důležité jsou i informace


[https://www.mediar.cz/cesi-a-znacky-na-instagramu-zabava-nestaci-dulezite-jsou-i-informace/]
Osm z deseti Čechů a Češek sleduje na Instagramu profil nějaké značky. Zatímco hlavním motivem pro sledování jsou dle výzkumu praktické informace o produktech, slevách a novinkách, pro dlouhodobé udržení pozornosti je klíčová zábavnost a kreativita obsahu, odhaluje nový výzkum agentury NMS Market Research.

10.06.2025 00:21

Seriál Kamarádi si bere letní pauzu, na Primě ho vystřídá Einstein s Kotkem


[https://www.mediar.cz/serial-kamaradi-si-bere-letni-pauzu-na-prime-ho-vystrida-einstein-s-kotkem/]
V týdnu od 23. června najede Prima na letní schéma, skončí s novými díly svých seriálů.

09.06.2025 21:49

Kam míří sociální sítě v roce 2025? Přijďte na AMI Digital Index


[https://www.mediar.cz/kam-miri-socialni-site-v-roce-2025-prijdte-na-ami-digital-index/]
AMI Digital odhalí nová data už ve středu 11. června v sále na Hlavním nádraží v Praze.

09.06.2025 18:28

Rozhlas nahání nové koncesionáře na Spotify, upozorňuje je na platby za mobil i tablet


[https://www.mediar.cz/rozhlas-nahani-nove-koncesionare-na-spotify-upozornuje-je-na-platby-za-mobil-i-tablet/]
Reklamní spot namluvený moderátorem Janem Pokorným vysvětluje, že od května jsou za rozhlasový přijímač považované i mobily, tablety a další zařízení připojitelná k internetu.

09.06.2025 13:14

Ondřej Roček se stal marketingovým ředitelem Pivovary CZ Group


[https://www.mediar.cz/ondrej-rocek-se-stal-marketingovym-reditelem-pivovary-cz-group/]
Bývalý šéf agentur Yinachi a později C3 Prague se po osmi letech vrací na klientskou stranu.

09.06.2025 12:14

Když má stánek styl. Pop-upy jsou novým nástrojem komunikace značek


[https://www.mediar.cz/kdyz-ma-stanek-styl-pop-upy-jsou-novym-nastrojem-komunikace-znacek/]
Moderní pop-up story mění pohled na to, čemu se říkalo stánek. Podívejte se, jak značka Ploom propojuje design, funkčnost a zážitek na jednom místě.

09.06.2025 01:28

Reklamní kati zhodnotili kampaně médií: vítězí Reflex těsně před Seznamem


[https://www.mediar.cz/reklamni-kati-zhodnotili-kampane-medii-vitezi-reflex-tesne-pred-seznamem/]
První a druhou kampaň v pořadí od sebe v hodnocení dělí necelé čtyři desetiny procenta.

09.06.2025 00:14

Od Prvoka po Samorost: Buřinka sází na inovace, které mění svět stavebnictví


[https://www.mediar.cz/od-prvoka-po-samorost-burinka-sazi-na-inovace-ktere-meni-svet-stavebnictvi/]
Dům z podhoubí zní jako sci-fi. Jenže tenhle se jmenuje Samorost a opravdu stojí, respektive právě finišuje roadshow po českých náměstích. A budí pozornost médií i kolemjdoucích. Za celým experimentem stojí Buřinka, která se na cestu inovací v bydlení vydala už v roce 2020, kdy představila první 3D tištěný dům z betonu – Prvok. Rozhodnutí vystoupit ze šedi stavebních spořitelen, jít proti proudu a neuhnout chtělo určitě odvahu. Jak se daří měnit positioning tradičního brandu? A funguje to? O Samorostu a celé cestě inovací jsme si povídali s Ondřejem Zahoříkem, ředitelem marketingu a komunikace Buřinky.





© 2025 - PERPETUM web design