KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'MediaGuru.cz'MediaGuru.cz


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server MediaGuru.cz
Listování: předcházející  | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 [ 40 ]  41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 další
Zadání odpovídá celkem 244 stránek, zobrazit první nebo poslední stránku.

03.07.2024 13:35

Strategický marketing řetězce Billa povede Ivana Stará


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/strategicky-marketing-retezce-billa-povede-ivana-stara/]
Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.



03.07.2024 12:35

Stanice FilmBox nasadily věkové piktogramy


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/stanice-filmbox-nasadily-vekove-piktogramy/]
Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.

03.07.2024 10:21

Novou ambasadorkou BeBe Dobré ráno se stala Vlhová


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/novou-ambasadorkou-bebe-dobre-rano-se-stala-vlhova/]
Šampionka v alpském lyžování Petra Vlhová se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25. 

03.07.2024 09:07

T-Mobile spouští kampaň „Digitální desatero“


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/t-mobile-spousti-kampan-digitalni-desatero/]
V nové kampani představuje T-Mobile Desatero adaptované na aktuální problémy digitálního světa.

03.07.2024 07:56

Úterní večer pro Odznak Vysočina a klasickou komedii


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/uterni-vecer-pro-odznak-vysocina-a-klasickou-komedii/]
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Odznak Vysočina. Následovala filmová komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54.

03.07.2024 07:56

L'Or: Káva a emoce k sobě patří, v plánu jsou i partnerské kavárny


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/06/l-or-kava-a-emoce-k-sobe-patri-v-planu-jsou-i-partnerske-kavarny/]
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír Františák.

03.07.2024 07:56

Videoobsah na internetu dál meziročně roste o 50 %


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/videoobsah-na-internetu-dal-mezirocne-roste-o-50/]
Zájem o sledování videoobsahu se dál znatelně zvyšuje, uvádí společnost České Radiokomunikace.

03.07.2024 07:56

Lidl opět nechává hlasovat o výsadbě nových lesů


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/lidl-opet-nechava-hlasovat-o-vysadbe-novych-lesu/]
Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste nová les.

02.07.2024 15:28

Kooperativa uvedla letní spot na pojištění Flexi


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/kooperativa-uvedla-letni-spot-na-pojisteni-flexi/]
Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.

02.07.2024 13:21

Rossmann měla první CGI reklamu, pracovala s obří lahví


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2024/07/rossmann-mela-prvni-cgi-reklamu-pracovala-s-obri-lahvi/]
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.





© 2024 - PERPETUM web design