KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'MediaGuru.cz'MediaGuru.cz


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server MediaGuru.cz
Warning: Undefined variable $akt_strona in /www/hosting/klaveska.cz/www/index.php on line 208

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 9

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 23

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 39
Listování: předcházející  | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 [ 42 ]  43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 další
Zadání odpovídá celkem 127 stránek, zobrazit první nebo poslední stránku.
Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 205

16.09.2025 07:42

Inzerce v prémiových médiích posiluje důvěru ve značky


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/inzerce-v-premiovych-mediich-posiluje-duveru-ve-znacky/]
Spotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.



16.09.2025 07:42

Direct Fondee v kampani vyzdvihuje bezstarostnost produktů


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/direct-fondee-v-kampani-vyzdvihuje-bezstarostnost-produktu/]
Novou kampaní chce Direct Fondee oslovit ty, kteří chtějí investovat bez starostí.

15.09.2025 16:49

Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/zradci-lakaji-na-prima-o-stovky-procent-vic-posilili-i-na-sitich/]
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.

15.09.2025 15:49

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/reklamni-vydaje-do-linearni-tv-kvuli-streamingu-klesaji/]
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.

15.09.2025 15:49

Magenta TV spustí dětské kino, přidá i dětskou sekci


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/magenta-tv-spusti-detske-kino-prida-i-detskou-sekci/]
Magenta TV dnešním dnem rozšiřuje nabídku o novou sekci Děti, nabídne v ní tituly jako Včelka Mája, Šmoulové nebo Prasátko Peppa.

15.09.2025 14:49

Billa je partnerem Zrádců, využívá sponzoring i injektáž


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/billa-je-partnerem-zradcu-vyuziva-sponzoring-i-injektaz/]
Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.

15.09.2025 13:35

Heffron prochází redesignem, mění i komunikaci


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/heffron-prochazi-redesignem-meni-i-komunikaci/]
Rum Heffron představuje nový design, mění logo, etikety i svou komunikaci. 

15.09.2025 10:49

Jan Čekal nastoupil do regionálního obchodu VLM


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/jan-cekal-nastoupil-do-regionalniho-obchodu-vlm/]
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.

15.09.2025 10:49

Yello v kampani od Kaspenu láká mladé na fotovoltaiku


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/yello-v-kampani-od-kaspenu-laka-mlade-na-fotovoltaiku/]
Cílem kampaně je získat leady na nový produkt fotovoltaiky a zároveň posílit povědomí o značce mezi mladší cílovou skupinou.

15.09.2025 08:42

Nedělní jedničkou Metoda Markovič: Hojer. Jak si vedli Zrádci?


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/09/nedelni-jednickou-metoda-markovic-hojer-jak-si-vedli-zradci/]
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla i po druhém odvysílání minisérie Metoda Markovič: Hpjer. S náskokem zvítězila v divácké skupině 15+. Úvodní televizní díl druhé řady Zrádců byl trojkou večera, v mladší skupině 15-54 se ale dotáhl do blízkosti vedoucího pořadu.





© 2025 - PERPETUM web design