KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Marketingové noviny
Listování:
předcházející
|
1
[ 2 ]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
další
04.02.2025 04:35
XXXLutz se vrací ke kultovní kampani s novým cenovým poselstvím
[
http://www.marketingovenoviny.cz/xxxlutz-se-vraci-ke-kultovni-kampani-s-novym-cenovym-poselstvim/
]
Společnost XXXLutz spouští rozsáhlou marketingovou kampaň s názvem „TA TA TA TAk nízké ceny!“ Ta navazuje na legendární komunikaci značky a oznamuje trvalé snížení cen o 20 procent pro držitele věrnostní XXXL hit karty. Kampaň startuje 3. února u příležitosti 15. výročí působení značky v České republice. Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online […]
28.01.2025 05:07
Z Moravia Propag se stává MVIA
[
http://www.marketingovenoviny.cz/z-moravia-propag-se-stava-mvia/
]
Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od ledna tohoto roku nese firma nový název MVIA. Tento krok reflektuje posílení pozice na mezinárodních trzích a přerod původně lokální firmy v globální a sebevědomou značku. Firma, která vznikla v roce 1992 v Brně a nyní dodává zboží do 122 zemí na čtyřech […]
21.01.2025 05:28
Billa spouští kampaň „Vymazlená sklizeň“ pro zdraví
[
http://www.marketingovenoviny.cz/billa-spousti-kampan-vymazlena-sklizen-pro-zdravi/
]
BILLA startuje první věrnostní kampaň pro rok 2025. Pro své zákazníky připravila nabídku osmi plyšových hraček v podobě postaviček ovoce a zeleniny. Od 15. ledna tak nabízí plyšáky s aplikací BILLA už za cenu 39,90 Kč v podobě maliny, třešní, jablka, banánu, mrkve, brokolice, řepy a cibule. Všechny postavičky mají svůj příběh a připomínají, čím jsou našemu tělu […]
14.01.2025 05:28
Retail a e-commerce v roce 2025. Jaké trendy budou udávat směr?
[
http://www.marketingovenoviny.cz/retail-a-e-commerce-v-roce-2025-jake-trendy-budou-udavat-smer/
]
Retail a e-commerce jsou dynamické a rychle se vyvíjející sektory. Technologie a zefektivnění procesů se každým rokem zlepšují. Jaké jsou v těchto úzce propojených segmentech trendy pro tento rok? AI a datová analýza Umělá inteligence teprve začíná ukazovat svůj potenciál, ale její rychlý vývoj signalizuje transformační změny ve velmi blízké budoucnosti. AI se stává nepostradatelným […]
17.12.2024 05:14
Výrobci televizorů: Silné investice TCL a stabilní Sony
[
http://www.marketingovenoviny.cz/vyrobci-televizoru-silne-investice-tcl-a-stabilni-sony/
]
Český trh s televizory prochází zajímavým vývojem, jak ukazují nejnovější data o investicích do reklamní komunikace a znalosti značek. V unikátním spojení NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek. V žebříčku dle investic do reklamní komunikace zaujímá první místo společnost […]
15.12.2024 22:28
První 3D OOH reklama Becherovky pracuje s prostorovými efekty
[
http://www.marketingovenoviny.cz/prvni-3d-ooh-reklama-becherovky-pracuje-s-prostorovymi-efekty/
]
Becherovka vykročila do světa 3D OOH reklamy prvním krátkým 10s spotem. Nově instalovaná 3D reklamní plocha na OC Harfa využívá lomu přes roh budovy, který díky vzniklému prostorovému efektu poskytuje zajímavé možnosti využití plochy v rámci 3D animace a nový způsob, jak oslovit zákazníky v rušném prostředí obchodního centra. Nový spot Becherovky vizuálně navazuje na […]
15.12.2024 22:28
Fruko-Schulz má originální kampaň k limitce Sametová
[
http://www.marketingovenoviny.cz/fruko-schulz-ma-originalni-kampan-k-limitce-sametova/
]
Originální kampaň s animovaným spotem doprovází limitovanou edici vodky Sametové od Fruko-Schulz k letošnímu 35. výročí významného historického milníku. Příběh limitky vodky Sametové se začal psát letos po převzetí firmy českým majitelem Radkem Bukovským, ve chvíli, kdy nové vedení našlo v archivech likérky recepturu vodky z roku 1989 zaznamenanou na psacím stroji. „Vzhledem k letošnímu jubileu […]
15.12.2024 22:28
Kofolí prasátko je zpět
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kofoli-prasatko-je-zpet/
]
Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství. Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. […]
15.12.2024 22:28
Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně
[
http://www.marketingovenoviny.cz/vyhrajte-s-vodafonem-vstupenky-na-blizici-se-esportove-mistrovstvi-v-brne/
]
Společnost Vodafone je partnerem největší esportové akce v České republice – herního festivalu MČR, který se uskuteční na Výstavišti v Brně ve dnech 22. až 24. listopadu. Očekává se přitom návštěva 25 tisíc fanoušků. Ve spolupráci s agenturou PLAYzone Vodafone spolupořádá i soutěž o premium lístky na tuto výjimečnou akci. Herní festival MČR je největší […]
15.12.2024 22:28
Nová věrnostní kampaň Albert nabízí nádobí Tefal a stavebnice Lego
[
http://www.marketingovenoviny.cz/nova-vernostni-kampan-albert-nabizi-nadobi-tefal-a-stavebnice-lego/
]
Albert přináší podzimní věrnostní kampaň plnou exkluzivních odměn. Do 31. prosince 2024 mohou zákazníci sbírat body, za které získají výrazné slevy na produkty oblíbených značek Tefal a Lego. Body lze sbírat jak fyzicky, tak v aplikaci Můj Albert. „Poslední měsíce roku a předvánoční období jsou tradičně spojovány s rodinnými návštěvami a přípravou slavnostního občerstvení. Proto jsme […]
© 2025 -
PERPETUM web design