KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server Marketingové noviny
Warning: Undefined variable $akt_strona in /www/hosting/klaveska.cz/www/index.php on line 208

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 9

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 23

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 39
Listování: předcházející  | 1 [ 2 ]  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 další
Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 205

10.08.2025 12:56

Česká spořitelna vydává novou limitovanou edici OLED svítících a virtuálních karet s motivy hry Mafia: The Old Country


[http://www.marketingovenoviny.cz/ceska-sporitelna-vydava-novou-limitovanou-edici-oled-sviticich-a-virtualnich-karet-s-motivy-hry-mafia-the-old-country/]
Díky uzavřené spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 připravila Česká spořitelna pro své klienty řadu novinek z gamingového prostředí, které souvisí s uvedením pokračovaní celosvětově populární hry Mafia. Herní fanoušci z řad Spořitelny tak mohou od 8. srpna soutěžit o limitovanou edici OLED svítících karet s motivem hry Mafia: The Old Country, vybrat […]



27.07.2025 23:28

Kreativ Gang rozjel další kampaň pro Hellmann’s


[http://www.marketingovenoviny.cz/kreativ-gang-rozjel-dalsi-kampan-pro-hellmanns/]
Marketingová agentura Kreativ Gang ve spolupráci se street artistou YUDOE 06 připravila pro Hellmann’s unikátní branding tramvaje. Ta bude brázdit pražské ulice od května do října a cílí především na mladé lidi, které čím dál více oslovuje kreativní reklama ve veřejném prostoru. OOH reklama na tramvaji se stala středobodem nové kampaně značky Hellmann’s. Kreativ Gang, […]

24.06.2025 05:56

Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“


[http://www.marketingovenoviny.cz/majka-startuje-letni-kampan-jdi-po-zlute/]
Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […]

17.06.2025 06:30

Pivovar Zubr spojuje síly s organizací OKTAGON MMA


[http://www.marketingovenoviny.cz/pivovar-zubr-spojuje-sily-s-organizaci-oktagon-mma/]
Zubr zahajuje novou etapu své cesty. Spojením s největší mezinárodní organizací bojových sportů OKTAGON MMA potvrzuje svůj nový směr – oslovit novou generaci spotřebitelů, posílit vizuální identitu značky a ukázat, že síla může mít mnoho podob. Zubr se od června 2025 stává oficiálním partnerem organizace OKTAGON MMA, čímž se historicky poprvé pouští do prostředí profesionálních […]

10.06.2025 05:49

Zalando s novou kampaní v hlavní roli s Táňou Pauhofovou


[http://www.marketingovenoviny.cz/zalando-s-novou-kampani-v-hlavni-roli-s-tanou-pauhofovou/]
Zalando spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň navržená speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru. Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. V […]

03.06.2025 06:14

Jupík má ovocnou chuť vymýšlet


[http://www.marketingovenoviny.cz/jupik-ma-ovocnou-chut-vymyslet/]
Jupík představuje novou komunikační kampaň s názvem Dovolené ovoce. Chce pomocí ní podnítit bezbřehou dětskou fantazii. Značka prošla také rebrandingem a přináší produktovou novinku v podobě ovocných svačinek Jupík Ovokous. Jupík podporuje dětský svět jako místo, kde logika ustupuje kouzlu představivosti. Nová kampaň Dovolené ovoce dává dětem prostor vymýšlet a dát průchod tvořivosti. „Děti bereme […]

27.05.2025 05:42

Niceboy ukazuje nový rozměr s novou kampaní na domácí spotřebiče


[http://www.marketingovenoviny.cz/niceboy-ukazuje-novy-rozmer-s-novou-kampani-na-domaci-spotrebice/]
Spotřebiče do domácnosti jsou od začátku letošního roku nejrychleji rostoucí kategorií značky Niceboy. Květnová kampaň svým sloganem „Tvůj styl, tvůj domov“ odráží novou komunikační linku značky a zdůrazňuje, že stylový a funkční design může být dostupný bez rozdílů pro každého. „Spotřebiče do domácnosti jsou naší nejrychleji rostoucí produktovou kategorií od začátku letošního roku. Jasně to […]

20.05.2025 05:42

Na trh míří nový Mustang – černý kůň mezi hořkými pivy


[http://www.marketingovenoviny.cz/na-trh-miri-novy-mustang-cerny-kun-mezi-horkymi-pivy/]
Pivovar Ostravar ze skupiny Pivovary Staropramen tento týden zahájil novou marketingovou kampaň, ve které představuje svou letošní novinku. Nový ležák Mustang Hořký. „Naše nové pivo má ambici stát se pomyslným černým koněm mezi hořkými pivy,“ řekl marketingový manažer pivovaru Dalibor Dubb. V letošním roce Ostravar rozšířil nabídku piv Mustang o nový hořký ležák Mustang Hořký. […]

13.05.2025 06:21

Mora slaví 200 let existence kampaní


[http://www.marketingovenoviny.cz/mora-slavi-200-let-existence-kampani/]
Ikonická značka MORA letos slaví jubilejních 200 let existence a při této příležitosti s hrdostí představuje novou kampaň, jejíž tváří se staly tři generace žen z rodiny Neumannových – legendární lyžařka Kateřina Neumannová, její dcera Lucie a babička Zdena. Tyto tři dámy propojuje aktivní životní styl, láska k dobrému jídlu, tradice a smysl pro kvalitu […]

06.05.2025 06:14

Ve Štatlu se teď všechno točí kolem nové dvanáctky od Starobrna


[http://www.marketingovenoviny.cz/ve-statlu-se-ted-vsechno-toci-kolem-nove-dvanactky-od-starobrna/]
Dvanáctku, kolem které se teď v Brně všechno točí, představuje v nové kampani pivovar Starobrno. Prémiová novinka Štatl 12 se inspirovala moderním duchem a přátelskou atmosférou brněnského centra, po kterém je pojmenovaná. Nyní se představuje v integrované kampani, která sází na brněnské reálie a pro Starobrno typický lehký humor. Štatl 12 je na čepu ve […]





© 2025 - PERPETUM web design