KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Marketingové noviny
Listování:
předcházející
|
1
|
2
[ 3 ]
4
|
5
|
6
|
7
|
další
15.12.2024 22:28
SEGMENT: školní a kancelářské potřeby v období BACK TO SCHOOL
[
http://www.marketingovenoviny.cz/segment-skolni-a-kancelarske-potreby-v-obdobi-back-to-school/
]
Seriál krátkých zpráv Ad Intel News z monitoringu reklamy výzkumné agentury Nielsen doplňuje žebříček TOP 5 značek v segmentu ŠKOLNÍ A KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY z minulého měsíce. Zaměřili jsme se na období Back to school, tedy měsíce srpen-září v porovnání minulých dvou let, tedy 2023 vs. 2024. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. „Pořadí TOP 5 značek […]
15.12.2024 22:28
Burger King ve spolupráci s českými agenturami spouští rozsáhlou kampaň na nový Whopper
[
http://www.marketingovenoviny.cz/burger-king-ve-spolupraci-s-ceskymi-agenturami-spousti-rozsahlou-kampan-na-novy-whopper/
]
Burger King slaví své 70. výročí a představuje novou, zdokonalenou verzi svého nejznámějšího burgeru, Whopperu. Při té příležitosti startuje multikanálovou kampaň, kombinující reklamní audio a video spoty, OOH, komunikaci na sociálních sítích a PR včetně zapojení influencerů. Nové receptury se dočkal Whopper nejen v Česku, ale i na ostatních světových trzích. Každý z trhů přitom […]
15.12.2024 22:28
Home Credit představuje Homie a spouští novou televizní kampaň
[
http://www.marketingovenoviny.cz/home-credit-predstavuje-homie-a-spousti-novou-televizni-kampan/
]
Společnost Home Credit spustila svou novou podzimní televizní kampaň, která zároveň uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept s názvem „S tím si nedělej hlavu“. Kampaň bude nasazena v České republice i na Slovensku V Česku budou spoty vysílány na kanálech Nova Group, Prima Group a Atmedia, na Slovensku pak na stanicích Markíza Group. Za novým komunikačním […]
15.12.2024 22:28
DATART spouští nový kreativní koncept
[
http://www.marketingovenoviny.cz/datart-spousti-novy-kreativni-koncept/
]
DATART představuje nový komunikační koncept, který posouvá vnímání značky směrem k hlubšímu propojení se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Havas se značka vydává cestou, která více reflektuje každodenní zážitky a potřeby spotřebitelů Nový přístup se odklání od dřívějších futuristických vizí a zaměřuje se na reálný život, čímž DATART potvrzuje svou roli spolehlivého partnera pro každého, […]
15.12.2024 22:28
Reklama v segmentu školních a kancelářských potřeb
[
http://www.marketingovenoviny.cz/reklama-v-segmentu-skolnich-a-kancelarskych-potreb-2/
]
Monitoring reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen představuje tento měsíc žebříček TOP 5 značek v segmentu ŠKOLNÍ POTŘEBY ve sledovaném období srpen 2023 – srpen 2024. V porovnání s loňským rokem celkově ubylo investic a do „první pětky“ se dostala značka Centropen Celkové pořadí na prvních třech místech zůstává stejné jako loni. Hodnoty odpovídají ceníkovým […]
15.12.2024 22:28
Jak online rezervační systémy zvyšují zákaznickou spokojenost?
[
http://www.marketingovenoviny.cz/jak-online-rezervacni-systemy-zvysuji-zakaznickou-spokojenost/
]
(-pr-) Zákazníci se při výběru služeb stále více orientují nejen podle prezentace podniku, ale i na základě flexibility potenciálních rezervací a možností online správy. Online rezervační systémy proto představují ideální nástroj pro zefektivnění vašich interních procesů, ale také zajišťují vyšší zákaznickou spokojenost a s tím spojené udržení loajality. Proč je právě tento nástroj vhodný pro […]
15.12.2024 22:28
Lidl spouští novou kampaň, kterou podporuje české zemědělce
[
http://www.marketingovenoviny.cz/lidl-spousti-novou-kampan-kterou-podporuje-ceske-zemedelce/
]
Společnost Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“, která klade důraz na podporu českých zemědělců, propagaci čerstvých potravin a transparentnost jejich původu. Cílem je zákazníkům ukázat, že Lidl nabízí kvalitní produkty za dostupné ceny, přičemž se zaměřuje na místní zdroje. Kampaň představí například jahody z farmy Předměřická nebo česnek od společnosti Česnek GARLIC. Tváří […]
15.12.2024 22:28
Kaufland navazuje na další ročník kampaně Nekrm koš
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kaufland-navazuje-na-dalsi-rocnik-kampane-nekrm-kos/
]
Obchodní řetězec Kaufland pokračuje s edukační kampaní s názvem Nekrm koš! V letošním roce nese kampaň podtitul „Předsudky“ a vsadila na odvážně laděné titulky, které nutí zákazníky nejen k zamyšlení nad plýtváním jídlem, ale také nad správným skladováním jednotlivých druhů potravin Vyhodili ho jen proto, že byl natvrdlý. Dostala padáka jenom proto, že vypadala staře! […]
15.12.2024 22:28
Liberec hostí první ročník Marketing Masters 2024
[
http://www.marketingovenoviny.cz/liberec-hosti-prvni-rocnik-marketing-masters-2024/
]
Strategie, značka, obsah, komunikace – to jsou hlavní témata jednodenní konference, která 17. září proběhne v Liberci. První ročník Marketing Masters pořádá Agentura regionálního rozvoje ve spolupráci s Libereckým krajem a agenturou Parliamo. S teorií, praxí i nejnovějšími trendy vás seznámí šestice respektovaných odborníků v čele s brandovým stratégem Pavlem Cahlíkem a vizionářským marketérem Robertem […]
15.12.2024 22:28
Makro ČR spustilo inovativní marketingovou kampaň
[
http://www.marketingovenoviny.cz/makro-cr-spustilo-inovativni-marketingovou-kampan/
]
Velkoobchod makro ČR představil marketingovou kampaň, která využívá nejmodernější CGI technologii. Hlavním prvkem kampaně byla kinetická socha burgeru, která se stala hitem sociálních sítí. Kampaň byla na sociálních sítích spuštěna koncem července a mezi širokou veřejností vzbudila zájem díky unikátnímu a technologickému zpracování. Jejím cílem bylo upozornit na novinku letošní grilovací sezóny – burger Pepř […]
© 2025 -
PERPETUM web design