KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Marketingové noviny
Listování:
předcházející
|
1
|
2
|
3
[ 4 ]
5
|
6
|
7
|
další
15.12.2024 22:28
Coca-Cola a Marvel představují spolupráci formou limitované edice lahví a plechovek
[
http://www.marketingovenoviny.cz/coca-cola-a-marvel-predstavuji-spolupraci-formou-limitovane-edice-lahvi-a-plechovek/
]
Společnost Coca-Cola odhalila nejnovější spolupráci s Marvelem. V limitované edici lahví a plechovek na fanoušky čekají příběhy a digitální zážitky s jejich oblíbenými postavami. Skutečná kouzla pak uvidí vítězové soutěže o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paříži. Kromě cesty do filmového světa mohou milovníci superhrdinů získat další stovky lákavých cen. Aktuální limitovaná edice […]
15.12.2024 22:28
ČSOB rozdává k dětským účtům 600 Kč
[
http://www.marketingovenoviny.cz/csob-rozdava-k-detskym-uctum-600-kc/
]
Dvě třetiny rodičů dávají svým dětem kapesné, v průměru 600 korun měsíčně. Výše kapesného pak skokově narůstá s přechodem na střední školu, vyplývá z aktuálního průzkumu ČSOB. Většina dotázaných se svými potomky mluví o rodinném rozpočtu už od předškolního věku, zhruba polovina pak útraty svých dětí kontroluje nebo přímo určuje, co si smějí koupit. V této snaze o […]
15.12.2024 22:28
Letecká doprava dominovala: nejvíce investovala společnost Turkish Airlines
[
http://www.marketingovenoviny.cz/letecka-doprava-dominovala-nejvice-investovala-spolecnost-turkish-airlines/
]
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejvýznamnějších zadavatelů za období leden až červen 2024 v segmentu doprava a skladování. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*. V porovnání 1. pololetí 2023 vs. 1. pololetí 2024 zůstává objem investic do reklamy v tomto segmentu přibližně stejný, nicméně oproti […]
15.12.2024 22:28
Primark uvádí novou kolekci na oslavu výročí Lvího krále od Disneyho
[
http://www.marketingovenoviny.cz/primark-uvadi-novou-kolekci-na-oslavu-vyroci-lviho-krale-od-disneyho/
]
U příležitosti 30 let od uvedení filmu Lví král od Disneyho se Primark spojil se společností Disney a představil kolekci oblečení a doplňků. Poprvé v historii Primarku je ve spolupráci s Disneyho Lvím králem veškeré oblečení v kolekci vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů. Vybrané produkty jsou také vyrobeny tak, aby se daly znovu použít […]
15.12.2024 22:28
Angry Beards představují novou značku spodního prádla Calm B
[
http://www.marketingovenoviny.cz/angry-beards-predstavuji-novou-znacku-spodniho-pradla-calm-b/
]
Kosmetická značka Angry Beards spustila novou značku spodního prádla Calm B. Jejím cílem je přinést mužům tížené pohodlí, které značně ovlivňuje jejich klid. Z průzkumu Angry Beards vyplývá, že nálada 62 % lidí souvisí se spodním prádlem Naštvaní vousáči z Třebíče se tak kromě kosmetiky pro chlapy a dámské kosmetiky Busy B nově pouští do […]
15.12.2024 22:28
Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu
[
http://www.marketingovenoviny.cz/drogerie-rossmann-vyuzila-pro-svou-kampan-prvni-cgi-reklamu/
]
Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v prodejně drogerie na Václavském náměstí, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na […]
15.12.2024 22:28
Upvest získal novou vizuální identitu a nový web
[
http://www.marketingovenoviny.cz/upvest-ziskal-novou-vizualni-identitu-a-novy-web/
]
Společnost Upvest, která patří do skupiny Komerční banky a je finančním partnerem významných realitních projektů, získala v průběhu posledních měsíců novou vizuální identitu. Ta ovlivnila také vzhled nového webu. Společnost Upvest vznikla v roce 2017 a od té doby fungovala s dočasnou verzí brandu, která vydržela až do současného rebrandingu. Upvest totiž za tu dobu […]
15.12.2024 22:28
MUMDOO představuje novou kampaň „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat.“
[
http://www.marketingovenoviny.cz/mumdoo-predstavuje-novou-kampan-mamy-to-chtej-taky-nechme-je-si-vybrat/
]
Nová kampaň platformy MUMDOO s poutavým názvem „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat“ upozorňuje na předsudky a překážky, s nimiž se potýkají pracující rodiče, a které jsou často součástí návratu do práce během nebo po rodičovské dovolené. Česko dlouhodobě patří k zemím s nejnižším podílem částečných úvazků (pouze 6 %), zatímco evropský průměr se […]
15.12.2024 22:28
Tváří nové kampaně české přírodní a BIO kosmetiky Natava je Jitka Kocurová
[
http://www.marketingovenoviny.cz/tvari-nove-kampane-ceske-prirodni-a-bio-kosmetiky-natava-je-jitka-kocurova/
]
Tváří nové kampaně značky české přírodní a BIO kosmetiky Natava se stala Jitka Kocurová, oblíbená herečka, moderátorka, modelka a někdejší finalistka Miss ČR. Jitka Kocurová je propagátorkou zdravého životního stylu a přírodních produktů, a je tedy ideální ambasadorkou značky, která klade důraz na kvalitu, ekologii a udržitelnost Spojení Jitky Kocurové a značky Natava je logickým […]
15.12.2024 22:28
Fotbal hezky česky: PENNY startuje novou kampaň
[
http://www.marketingovenoviny.cz/fotbal-hezky-cesky-penny-startuje-novou-kampan/
]
PENNY představuje novou kampaň, v níž prezentuje široké veřejnosti své čerstvě stvrzené generální partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Hlavních rolí se v reklamě opět zhostili Michal Suchánek s Richardem Genzerem, kteří se coby kustodi národního týmu ukazují jako svébytní rádci a pomocníci. Řetězec PENNY podporuje český fotbal na různých úrovních a nedávno vstoupil na tu […]
© 2025 -
PERPETUM web design