KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server Marketingové noviny
Warning: Undefined variable $akt_strona in /www/hosting/klaveska.cz/www/index.php on line 208

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 9

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 23

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 39
Listování: předcházející  | 1 | 2 | 3 [ 4 ]  5 | 6 | 7 | 8 | 9 další
Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 205

25.02.2025 04:56

Kam jezdí Vojtova manželka, když ne do BAUHAUSU?


[http://www.marketingovenoviny.cz/kam-jezdi-vojtova-manzelka-kdyz-ne-do-bauhausu/]
S příchodem jara se vrací i známý nešika v podání Vojty Kotka, který nás nechává nahlédnout do svého každodenního, trochu chaotického života. Nová kampaň BAUHAUS tentokrát upozorňuje na novinku – možnost vyzvednout objednané zboží na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice. Ani letos nechybí Zdeněk Charvát jako oblíbený prodavač, který ve […]



18.02.2025 05:28

Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem „Věk je jen číslo“


[http://www.marketingovenoviny.cz/sporitelna-pripravila-k-200-vyroci-komunikacni-kampan-s-nazvem-vek-je-jen-cislo/]
Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30. Přesně tak zní nové motto komunikační kampaně od VML a OAK Prague s názvem „Věk je jen číslo“, kterou spustila Česká spořitelna. Kampaní chce Spořitelna povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Hlavní roli v TV spotu ztvárnila opět Jenovéfa Boková. Výroční kampaň není […]

11.02.2025 05:28

Rok 2024 ve znamení značky Lego


[http://www.marketingovenoviny.cz/rok-2024-ve-znameni-znacky-lego/]
V rámci pravidelného měsíčního seriálu z dat monitoringu reklamy Ad Intel připravila výzkumná agentura Nielsen žebříček TOP 5 značek v segmentu HRY A HRAČKY za rok 2024. Na tento segment jsme se opět podívali až po delší době. „Největším inzerentem v daném období podle ceníkových cen* s velkým odstupem zůstává značka LEGO, která si prvenství udržela i v […]

04.02.2025 04:35

XXXLutz se vrací ke kultovní kampani s novým cenovým poselstvím


[http://www.marketingovenoviny.cz/xxxlutz-se-vraci-ke-kultovni-kampani-s-novym-cenovym-poselstvim/]
Společnost XXXLutz spouští rozsáhlou marketingovou kampaň s názvem „TA TA TA TAk nízké ceny!“ Ta navazuje na legendární komunikaci značky a oznamuje trvalé snížení cen o 20 procent pro držitele věrnostní XXXL hit karty. Kampaň startuje 3. února u příležitosti 15. výročí působení značky v České republice. Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online […]

28.01.2025 05:07

Z Moravia Propag se stává MVIA


[http://www.marketingovenoviny.cz/z-moravia-propag-se-stava-mvia/]
Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od ledna tohoto roku nese firma nový název MVIA. Tento krok reflektuje posílení pozice na mezinárodních trzích a přerod původně lokální firmy v globální a sebevědomou značku. Firma, která vznikla v roce 1992 v Brně a nyní dodává zboží do 122 zemí na čtyřech […]

21.01.2025 05:28

Billa spouští kampaň „Vymazlená sklizeň“ pro zdraví


[http://www.marketingovenoviny.cz/billa-spousti-kampan-vymazlena-sklizen-pro-zdravi/]
BILLA startuje první věrnostní kampaň pro rok 2025. Pro své zákazníky připravila nabídku osmi plyšových hraček v podobě postaviček ovoce a zeleniny. Od 15. ledna tak nabízí plyšáky s aplikací BILLA už za cenu 39,90 Kč v podobě maliny, třešní, jablka, banánu, mrkve, brokolice, řepy a cibule. Všechny postavičky mají svůj příběh a připomínají, čím jsou našemu tělu […]

14.01.2025 05:28

Retail a e-commerce v roce 2025. Jaké trendy budou udávat směr?


[http://www.marketingovenoviny.cz/retail-a-e-commerce-v-roce-2025-jake-trendy-budou-udavat-smer/]
Retail a e-commerce jsou dynamické a rychle se vyvíjející sektory. Technologie a zefektivnění procesů se každým rokem zlepšují. Jaké jsou v těchto úzce propojených segmentech trendy pro tento rok? AI a datová analýza Umělá inteligence teprve začíná ukazovat svůj potenciál, ale její rychlý vývoj signalizuje transformační změny ve velmi blízké budoucnosti. AI se stává nepostradatelným […]

17.12.2024 05:14

Výrobci televizorů: Silné investice TCL a stabilní Sony


[http://www.marketingovenoviny.cz/vyrobci-televizoru-silne-investice-tcl-a-stabilni-sony/]
Český trh s televizory prochází zajímavým vývojem, jak ukazují nejnovější data o investicích do reklamní komunikace  a znalosti značek. V unikátním spojení NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek. V žebříčku dle investic do reklamní komunikace zaujímá první místo společnost […]

15.12.2024 22:28

První 3D OOH reklama Becherovky pracuje s prostorovými efekty


[http://www.marketingovenoviny.cz/prvni-3d-ooh-reklama-becherovky-pracuje-s-prostorovymi-efekty/]
Becherovka vykročila do světa 3D OOH reklamy prvním krátkým 10s spotem. Nově instalovaná 3D reklamní plocha na OC Harfa využívá lomu přes roh budovy, který díky vzniklému prostorovému efektu poskytuje zajímavé možnosti využití plochy v rámci 3D animace a nový způsob, jak oslovit zákazníky v rušném prostředí obchodního centra. Nový spot Becherovky vizuálně navazuje na […]

15.12.2024 22:28

Fruko-Schulz má originální kampaň k limitce Sametová


[http://www.marketingovenoviny.cz/fruko-schulz-ma-originalni-kampan-k-limitce-sametova/]
Originální kampaň s animovaným spotem doprovází limitovanou edici vodky Sametové od Fruko-Schulz k letošnímu 35. výročí významného historického milníku. Příběh limitky vodky Sametové se začal psát letos po převzetí firmy českým majitelem Radkem Bukovským, ve chvíli, kdy nové vedení našlo v archivech likérky recepturu vodky z roku 1989 zaznamenanou na psacím stroji.  „Vzhledem k letošnímu jubileu […]





© 2025 - PERPETUM web design