KLÁVESKA.cz
Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny
Zobraz
nejnovější zprávy
ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
Jazykový filtr:
česky
anglicky
polsky
slovensky
Hledání:
text:
- bez omezení -
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda
server
Marketingové noviny
Listování:
předcházející
|
1
|
2
|
3
|
4
[ 5 ]
6
|
7
|
další
15.12.2024 22:28
V letošní Pride kampani Primark oslavuje sílu být sám sebou
[
http://www.marketingovenoviny.cz/v-letosni-pride-kampani-primark-oslavuje-silu-byt-sam-sebou/
]
S příchodem oslav Pride po celé Evropě společnost Primark oslavuje radost z oblékání novou kampaní, a to velmi autentickým způsobem. Soustřeďuje se na poselství Buď autentický, buď hrdý, buď sám sebou. Kampaň ukazuje sílu sebevyjádření a reprezentuje rozmanitost zaměstnanců a zákazníků značky Letos Primark daroval 150 000 liber několika charitativním organizacím po celé Evropě a […]
15.12.2024 22:28
OMV Česká republika zařadila do nabídky novou kávu VIVA Classic Selection
[
http://www.marketingovenoviny.cz/omv-ceska-republika-zaradila-do-nabidky-novou-kavu-viva-classic-selection/
]
Na čerpacích stanicích OMV v České republice mohou zákazníci ochutnat novou kávu Classic Selection. Vybrán byl blend, který se vyrábí již devátým rokem a nyní se na základě rozsáhlých ochutnávek dočkal vylepšení. Zároveň byl zdokonalen dohled nad celým procesem pěstování a prodeje. Káva VIVA Classic Selection je nyní dostupná na všech čerpacích stanicích OMV v […]
15.12.2024 22:28
Globus zatraktivňuje systém odměňování svých věrných zákazníků
[
http://www.marketingovenoviny.cz/globus-zatraktivnuje-system-odmenovani-svych-vernych-zakazniku/
]
Věrnostní program Globus Bonus se s koncem května změnil na Můj Globus. Svým věrným zákazníkům může ušetřit významné částky. Viditelné to bude už z letáků hypermarketů Globus, které budou nově uvádět vedle akčních cen i nižší ceny věrnostní. Přes 60 procent nákupů je v Globusu učiněno s věrnostní kartou, jeho věrnostní program využívá více než 800 […]
15.12.2024 22:28
Dm spouští kampaň na podporu ženského zdraví
[
http://www.marketingovenoviny.cz/dm-spousti-kampan-na-podporu-zenskeho-zdravi/
]
Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, odstartovala nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si proto nechala zpracovat rozsáhlý průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné […]
15.12.2024 22:28
Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání
[
http://www.marketingovenoviny.cz/kofola-v-nove-kampani-vyzyva-k-vzajemnemu-dotykani/
]
Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou […]
15.12.2024 22:28
Probíhá kampaň na novou cereální tyčinku Joya
[
http://www.marketingovenoviny.cz/probiha-kampan-na-novou-cerealni-tycinku-joya/
]
Joya je první cereální tyčinka, která se vás nesnaží ohromit jen „dokonalou kombinací“ ovoce a jogurtu. Joya je o radosti – vytáhne vás z každé nudy, ve které se během dne ocitnete, a to rovnou čtyřmi způsoby: jablko & skořice, čokoláda & kokos, meruňka nebo malina Na budování nové značky Joya, od názvu přes design až […]
15.12.2024 22:28
Sběratelská kampaň obchodů Albert přináší designové skleničky
[
http://www.marketingovenoviny.cz/sberatelska-kampan-obchodu-albert-prinasi-designove-sklenicky/
]
Stylové sklenice z kvalitního českého skla dodají eleganci letnímu nealko osvěžení i slavnostnímu přípitku. Díky nové sběratelské kampani z obchodů Albert si mohou zákazníci pořídit za nasbírané body spolu s nákupem i jedinečné sklo Crystal Bohemia s výraznou slevou Značka Crystal Bohemia v sobě nese tradici českého křišťálu a do sběratelské kampaně v Albertu přináší […]
15.12.2024 22:28
Penny potěší děti kolekcí zvířátek z mořského světa
[
http://www.marketingovenoviny.cz/penny-potesi-deti-kolekci-zviratek-z-morskeho-sveta/
]
PENNY láká zákazníky ve své druhé letošní věrnostní kampani na osm roztomilých plyšových zvířátek z mořského světa, která lze pořídit se slevou 72 %. Kampaň potrvá do 26. června 2024 Delfín, žralok, tučňák, hvězdice, želva, chobotnice, mořský koník nebo tuleň. To jsou všechny dostupné plyšové hračky z jedinečné kolekce Zvířátka z mořského světa. „Každoročně se snažíme překvapit […]
15.12.2024 22:28
Allegro představuje Smart! Week
[
http://www.marketingovenoviny.cz/allegro-predstavuje-smart-week/
]
Pohodlné a cenově dostupné nakupování – aspekty, kterých si zákazníci cení a také důvod, proč Allegro vytvořilo program Smart!. Jeho předplatné umožní ušetřit za výdaje spojené s doručením zboží. Zákazníci se navíc nemusí obávat ani vrácení nevyhovujícího výrobku, i to je totiž v rámci členství zdarma „Zahřívačka“ na Smart! Week Allegro organizuje Smart! Week na […]
15.12.2024 22:28
ČSOB odměňuje své aktivní klienty
[
http://www.marketingovenoviny.cz/csob-odmenuje-sve-aktivni-klienty/
]
ČSOB ve své komunikační kampani podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům. Ty, kdo ji volí jako hlavní banku pro své finanční potřeby, odměňuje za aktivitu na účtu výhodnějšími podmínkami u produktů. Kampaň potrvá do 16. června a zahrne spoty v televizi, online formáty, sociální sítě i pobočkovou síť ČSOB „Cílem nové kampaně je představit […]
© 2025 -
PERPETUM web design